۱۳ پاسخ

فقط بده بچه بخوره آروم میشی

برو حموم آب گرم سینتو ماساژ بده بزار سفت نشه بچه کوچولو حریف نیست شیر تو بخوره

برو حمام زیر دوش گرم سینتو بدوش تا روزنه هاش باز بشه و هم بچت شیر بخوره هم دردت آروم بشه .
من کسی نمیدونست چیکار کنم و تا حدود دوماه با درد و زخم سرسینه بودم و خدا نگذره از مادر شوهرم تو گوش شوهرم کرده بود که اگر شیرخشک دادین بچه دیگه شیر خشکی میشه و سینه نمیگیره .بچم چقد گشنگی کشید تا عمر دارم نمیبخشمش سر ناآگاهیش

عزیزم کمپرس آب گرم بزار شیرت راحت میاد دردتم کم میشه.

عزیزم پد گرم بذار و برو دوش اب گرم بگیر تا شیر جریان پیدا کنه

با شیر دوش دستی اصلا ندوش .
با دستت اروم ماساژ بده بدوش

فقط شیر دوش برقی علاج کارت من نتونستم بخرم از لوازم طبی ها کرایه کردم روزی ۲۰۰

من هنوزم سینه درد دارم

برگ کلم سفید بجوشون
هنوز که گرمه بزار رو سینه هات
داغ نباشه در حدی ک بتونی تحمل کنی
چند دقیقه تکرارش کن
بعدشم ماساژ بده
نبات بجو

زیردوش اب گرم ماساژ بده و کیسه اب گرم بزار
برا من با اینا شیرم راه افتاد
بخصوص کلم خیلی خوبه

اره طبیعیه حالا حالاها درد رو داری عزیزم حدودا یکماه زمان میبره

زیر دوش اب گرم ماساژ بده بعد بدوش
عرق رازیانه سیرابی دلستر هویج بخور

منم همینجور بودم

آره عزیزم فقط همین چند روزه اوله دردش بعدش دیگه تموم میشه و شیرت بیشتر میشه چیزای مقوی بخور. قرص یا قطره شیرافزا بخور شیرت رو زیاد میکنه‌‌‌

سوال های مرتبط