وزن گیریه اپتامیل معمولی چطوره؟

۳ پاسخ

بستگی به بدن بچه داره

من معمولی میدم عالیه

خیلی خوبه من هم معمولی میدم هم پرونترااگ گیرم بیادبیشترپرونرامیگیرم

سوال های مرتبط

مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان آنیکا❤️ مامان آنیکا❤️ ۱۷ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۱ ماهگی