انشاالله که درد بگیر بری زایمان کنی عزیزم بسلامتی
برو دکتر عزیزم
ورزش اسکات بزن، پیاده روی کن
یه سونو بده امکان داره تو معاینه کیسه آبت سوراخ بشه و آب دور جنین کم بشه من اینجوری شدم خودم متوجه نشده بودم بعد سونو فهمیدم آب دور جنین خیلی کم شده فورا بردنم واسه سزارین
من موقع بارداری دخترم اصلا درد نگرفت تا 40هفته و دوسه روز بودم که دکتر گفت بیا بستری شو از این بیشتر بمونه خطرناکه 🙁
حالا این یکی هم از امروز میخوام پیاده روی کنم و..... ان شاء الله دردم بگیره یا کیسه آب پاره شه برم بستری شم
اگه طبیعی هستین بزارین درد بیاد سراغتون بعد برید بیمارستان
دو روز معاینه کردم گفته دردات شروع میشن انگار ن انگار
من انقباض دارم. ده دقیقه ای. ولی مثلا یک ساعت طول میکشه تموم میشه. بچم هم سفالیک نیست
منو چی میگی ک فردا تاریخ زایمانمه 😕با معاینه تحریکی هنوز همینجا نشستم هیچ دردی ندارم اصلا
منم همینطور 😂بچم قصد اومدن نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.