سلام مامانا ایا هفته ۱۵ام ارضا
شدن بده یا نه؟

۳ پاسخ

اگه مشکل خاصی نداشته باشی اشکال نداره.من که داشتم

کلا بهتره نشی چون باعث انقباض میشه
ولی من هربار میشم😑

نشی بهتره من این چند ماه کلن نشدم

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی