۷ پاسخ

شیاف بزار

منم دوست دارم ۱ فروردین باشه تاریخ ان تی یک‌روز مونده به عیده😁

هیچی بخواب

ربطی نداره من خودم استراحت و مراقب زیاد داشتم ۱۲ ساعتی شیاف پروژسترون میذاشتم ولی خب نوار قلب بچه کاهش حرکت خورد اورژانسی سزارین شدم
ان شالله شما تا ۳۹ هفته میمونه تو دلتون و بسلامتی بغلش میکنید

منم باید تا ۳۹ هفته درد طبیعی نیاد سراغم چون ۶ عید نوبت سز دارم .

من شیاف پروژسترون استفاده میکنم
دهانه رحمو سفت میکنه

فقط استراحت میتونی بگنی

سوال های مرتبط