شیاف بزار
منم دوست دارم ۱ فروردین باشه تاریخ ان تی یکروز مونده به عیده😁
هیچی بخواب
ربطی نداره من خودم استراحت و مراقب زیاد داشتم ۱۲ ساعتی شیاف پروژسترون میذاشتم ولی خب نوار قلب بچه کاهش حرکت خورد اورژانسی سزارین شدم
ان شالله شما تا ۳۹ هفته میمونه تو دلتون و بسلامتی بغلش میکنید
منم باید تا ۳۹ هفته درد طبیعی نیاد سراغم چون ۶ عید نوبت سز دارم .
من شیاف پروژسترون استفاده میکنم
دهانه رحمو سفت میکنه
فقط استراحت میتونی بگنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.