۶ پاسخ

منم میخوام نگهش دارم تا آخر
هیچکار نمیکنم 😢

فقی باید با کوچولو صحبت کنی که نیادش

به ۳۸ که برسی خدا خدا میکنی زودتر به دنیا بیاد

ار تحرک نداشته باش دکتر بخشنامه آمده کصافتا سز نمیکنن ک

استراحت اتفاقا هیچ کار نکن 😁

وقتی بچه بخواد بیاد هیچکاری جز زایمان نداری

سوال های مرتبط