منم میخوام نگهش دارم تا آخر
هیچکار نمیکنم 😢
فقی باید با کوچولو صحبت کنی که نیادش
به ۳۸ که برسی خدا خدا میکنی زودتر به دنیا بیاد
ار تحرک نداشته باش دکتر بخشنامه آمده کصافتا سز نمیکنن ک
استراحت اتفاقا هیچ کار نکن 😁
وقتی بچه بخواد بیاد هیچکاری جز زایمان نداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.