من 23 هفته 540گرم بود دکتر گفت خوبه
شماهم خوبه
من ۲۲هفته رفتم۴۹۷گرم بود گفت طبیعیه صدکش هم ۵۲بود
برا من 469 گرمه
اره گلم خوبه من ۲۲ هفته شرو سد رغتم ۵۰۵ بود گفت بکم تپلیه مال سما ۲۲ و۴ رفتین احتمالا نرمال صدک نمیدونم چیه
من ۲۳ هفته و چهار روز ۵۸۰ گرم بود وزن بچم
عزیزم خوبه که
اصلا صدک چی هست دوستان؟
وزنش برای این هفته نرماله نمیدونم صدکارو چرااینجوری میزنن
رشد از۲۸هفته مهمه
جای نگرانی نیست پروتئین و آجیل و تخم مرغ و کره بادوم زمینی بخور میره بالاتر انشالله
برای ۲۳هفته خوبه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.