خانما وزن بچم 500گرم بود توروخدا میشه بگین خوبه یا نه زده صدک 25

۱۱ پاسخ

من 23 هفته 540گرم بود دکتر گفت خوبه
شماهم خوبه

من ۲۲هفته رفتم۴۹۷گرم بود گفت طبیعیه صدکش هم ۵۲بود

برا من 469 گرمه

اره گلم خوبه من ۲۲ هفته شرو سد رغتم ۵۰۵ بود گفت بکم تپلیه مال سما ۲۲ و۴ رفتین احتمالا نرمال صدک نمیدونم چیه

من ۲۳ هفته و چهار روز ۵۸۰ گرم بود وزن بچم

عزیزم خوبه که

تصویر

اصلا صدک چی هست دوستان؟

وزنش برای این هفته نرماله نمیدونم صدکارو چرااینجوری میزنن

رشد از۲۸هفته مهمه

جای نگرانی نیست پروتئین و آجیل و تخم مرغ و کره بادوم زمینی بخور میره بالاتر انشالله

برای ۲۳هفته خوبه دیگه

سوال های مرتبط

مامان 💖دخمله🥺💗 مامان 💖دخمله🥺💗 ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری