خانمایی که صدک وزن بچه شون توی 17 هفته 10 بود . خوبه یا نه ?

۷ پاسخ

چرا برا انومالی برات صدک زده؟؟چن گرم بود اون موقع؟

من تو ۲۴ هفتگی صدک ۷ بود دکتر برام آسپیرین نوشت و مکمل ها هم قوی تر کرد ،خودمم فعلا تغذیه را دارم خیلی مراعات می کنم ،ان شاءالله که دوهفته که دیگه میرم سونو رشدش خوب باشه
شما هم حتماً پیش یک پریناتولوژیست برو پیگیری کن

من رفتم انومالی چرا صدک نگفت 🤔

من رفتم سنو بهم زد پنج خیلی هم منو ترسوند که رشد نکرده و فلان دکترم سنو داپلر نوشت و فرستاد منو پیش متخصص جنین شناسی توی ۲۱ هفته ۳ روز ۳۵۰ بهم زده بود اما سه روز بعدش رفتم پیش متخصص جنین شناسی دیدم ۴۳۰ گرمه و صدکش ۲۰ درصد شد دکترم گفت خوبه زیر ده جای نگرانی داره بالای ده درصد خوبه توی این سه روز خیلی معجون با موز و گردو و شیر و خرما خوردم مغز بادام و اش رشته خوردم بنظرم تاثیر داشت بررسی کن ببین خون رسانی بهش خوبه یا نه من ۱۸ هفته توی انومالی سمت چپ خونرسانی ضعیف بود که اسپرین میخوردم توی ۲۳ هفته گفت رفع شده🙏🏻انشالله که چیزی نیست

عزیزم بچه از ۲۸ هفتگی به بعد بیشترین وزن رو میگیره
مگه سونو نبردی پیش دکتر؟ دکتر چی گفت؟

کم بوده دیگه پروتئین زیاد بخور
پیگیر باش سونو زیاد برو
الان چندی ؟

10 خیلی بده
یعنی بچه از نود تا نوزاد وزنش کمتره
از ده تا نوزاد وزنش بیشتر

سوال های مرتبط

مامان محمد منان مامان محمد منان روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتا مامان آرتا هفته سی‌ویکم بارداری