قطره ملیکازیم برای چی هست ؟ کسی استفاده کرده؟

۹ پاسخ

دکتر ب پسر منم داد واسه حساسیت به لاکتوز واسهال و دلپیچه

برا لنا دکتر نوشت گف وقتی مدفوع نکنه ازاین بدع دلدردشو کم میکنه

برای پسر من نوشته تز دیشب میدم

دکتر دخترم بهش داد مواقع نفخ توی شیرش باید حل میکردم ده دقیقه میزاشتم بمونه بعد بهش میدادم
ولی بعدش بدتر جیغ میزد قط کردم

پسرمن خیلی گریه می‌کنه بعدازظهر که میشه شروع می‌کنه یه سره جیق میزنه یه چهار ساعت تا خسته بشه خوابش ببره قطره کولیکز با پایولاکت شربت گریب میکسجر میدم اثرنداره

براي نفخو دلپيچه

دکتر برا پسرم نوشته هر ۸ ساعت

بهش میدادم اروم میشد

من استفاده کردم برا وقتی که زیاد گریه میکنه

سوال های مرتبط