۱۳ پاسخ

دقیقا منم عین توام ۱۸هفته۳۷بودم ۲۷هفته۳۴

عالیه عزیزم نگران نباش

کلا این سوالا رو از دکتر بپرس
اینجا هر کی بر اساس شرایط خودش الکی یه چیزی میگه

من۱۸هفته ۳۲بود ۲۸هفته شده ۲۰الان استراحتم و شیاف میذارم هر۱۲ساعت

نه عزیزم طبیعیه هر چی سن بارداری بالاتر بره طول کم میشه ولی خب رعایت کن کارای سنگین زیاد نکن پله نزن توالت فرنگی استفاده کن

کمه من ۲۶هفته ۳۶بود گف هفتت بره بالا ممکنه پایین تر بره اگ بالا بره دیگ مجبور میشن پساری بزارن استراحت کن کار سنگین نکن اینا ک بره بالا

نرماله خوبه
فقط استراحت

واسه اینکه کم شده نمیدونم ولی ۳۴ خوبه من ۳۳ بودم دکترم گفت خوبه اما کار سنگین نکن پله هم گفت زیاد بالا پایین نرو رابطه طولانی نداشته باش

سونو واژینال یا شکمی ؟

سلام . من ۱۶ هفتگی دکتر بهم گفت خوبه ، بعد گفت اگر ۱۸ هفتگیت بالای ۳۹ باشه عالیه

خوبه ولی حتما باز چک کن یهو نیاد پایین

خوبه
هر چه هفته می‌ره بالا سرویکس میاد پایین دیگه

من نمی دونم طول سرویکس باید چند باشه ولی شنیدم به مرور کم می شه تا زایمان

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هایلین مامان هایلین روزهای ابتدایی تولد