۴ پاسخ

اگ سرکلاژی پیاده روی رو بزار از اخرای ۳۵ هفته ببعد
الان زوده

ن خیلی پایینه بالای ۳۰ باید باشه من ۱۸ هفته ۴۵ بودم
حالا ۴۵ هم ریاده اما دیگه زیر ۳۵ نباید باشه خطرناکه
خیلی مراعات کن ی ماه دیگه ب ماه امن میرسی فول ترم میشه بچه

من رفتم سونو گفتم بهم بگو گفت سر بچه آنقدر پایین مشخص نمیشه بعدم گفت دیگه الان مهم نیست

خوبه دیگه
اصلا از این ب بعد نیازی ب سرویکس نیس

سوال های مرتبط

مامان شازده خانوم💖 مامان شازده خانوم💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فنچول مامان فنچول هفته سی‌وچهارم بارداری