میشه بپرسم هزینه آی وی اف چقدره و چقدردرد داره؟

۵ پاسخ

خصوصی تخمک کشی با بیهوشی حدود ۴۵-۵۰ میشه انتقال هم ۱۰-۱۵ تومن غیر از اینا ممکنه هیستروسکوپی لازم داشته باشی که اونم میشه ۱۰-۱۵ تومن بعلاوه اینم هزینه ویزیتها هست که هربار بگیری حدود ۸۰۰ تومن حدود ۱۰ تومن میشه و هزینه داروهام بگیری ۱۰ تومن مجموعا حدود ۱۰۰ تومن درمیاد ولی تو ای وی اف ممکنه بار اول مثبت نشی و نیاز باشه چند بار انجام بدی

من انجام دادم درد که نداره بستگی داره چه بیمه ای باشی

جای دولتی خیلی ارزونه حدود۲۰تا ۳۰ میشه بخوای مطب بری و خصوصی بله دویست میشه حدودا

عزیزم به شرایط بستگی داره دولتی یا خصوصی
من خصوصی بودم دکترم گفت بدون جنسیت تا ۶۰ تومن
با تعیین جنسیت ۱۰۰ تا ۱۵۰ تومن ولی الان فکر کنم ۲۰۰ تومن هم در بیاد
و اینکه آمپول زیاد داره دیگه به خصوص دور ناف و روز تخمک کشی هم کمی درد داری ولی بعدش نه موقع انتقال هم اصلا درد نداری
سختیاش اگه خواسته باشی حساب کنی همون امپولاست که زیاده وگرنه درد دیگه ی نداره

فک کنم الان دیگ بایدنزدیک۲۰۰بشه،

سوال های مرتبط

در انتظار نینی در انتظار نینی قصد بارداری
نرگس نرگس قصد بارداری
به امید خدا به امید خدا قصد بارداری
زهرا زهرا قصد بارداری
معجزه خدا...♡ معجزه خدا...♡ قصد بارداری