خانما بعد از سونو قلب چکار باید بکنیم دیگه چ سونگرافی داریم تو چند هفتگی

۴ پاسخ

میره دیگه ان تی ک ۱۲هفته

۱۲ هفته باید بری سنو انتی
بعدش ۱۸ هفته باید بری سنو انومالی

یک سونو هست میگن ان تی گمونم برای جنسیته تو هفته های ۱۲و۱۳ گمونم باشه

سونوانتی بایدبری ۱۲ هفته

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته دوازدهم بارداری
مامان آنلی و نفس مامان آنلی و نفس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوتا نی نی مامان دوتا نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان حسن مامان حسن هفته بیست‌وششم بارداری