من استرس سونو قلبو دارم با ۸ هفته برم

۹ پاسخ

من ۶ هفته و یک. روزم بود توی سونوی اول گفتن نبض هم داره دوباره ۸ هفته برم؟

استرس نداشته باش بعداً میفهمی الکی ترین استرس همین تشکیل قلب بود مطمئن باش تشکیل شده و برو

منم استرس دارم نمیدونم کی برم

من هنوز نرفتم ۷هفته و۲روزمه

گلی بارداری میشه تاپیکم جواب بدی لطفا

استرس سمه واقعا استرس نداشته باش ب خدا توکل کن ذکر بگو ازوم میشی

من ۴ هفته و ۶ روز رفتم دکتر کلی دعوا کرد ک چرا زود اومدی بعدشم چون فقط ساک بود بچه دیده نمیشد جونم در اومد تا ۳ هفته بگذره برم دوباره سونو

استرس سمه برات عزیزم
وایسا ۸ هفته و ۴،۵ روز برو ک خیالت راحت بشه
ایشالا ک صحیح و سالم باشه

استرس نداره ک صدرصد تشکیل شده

سوال های مرتبط