من ۶ هفته و یک. روزم بود توی سونوی اول گفتن نبض هم داره دوباره ۸ هفته برم؟
استرس نداشته باش بعداً میفهمی الکی ترین استرس همین تشکیل قلب بود مطمئن باش تشکیل شده و برو
منم استرس دارم نمیدونم کی برم
من هنوز نرفتم ۷هفته و۲روزمه
گلی بارداری میشه تاپیکم جواب بدی لطفا
استرس سمه واقعا استرس نداشته باش ب خدا توکل کن ذکر بگو ازوم میشی
من ۴ هفته و ۶ روز رفتم دکتر کلی دعوا کرد ک چرا زود اومدی بعدشم چون فقط ساک بود بچه دیده نمیشد جونم در اومد تا ۳ هفته بگذره برم دوباره سونو
استرس سمه برات عزیزم
وایسا ۸ هفته و ۴،۵ روز برو ک خیالت راحت بشه
ایشالا ک صحیح و سالم باشه
استرس نداره ک صدرصد تشکیل شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.