از چند ماهگی دیگه پستونک ندیم خوبه؟؟

۸ پاسخ

دوسالش شد پستونکو ببند ب بادکنک بگو رفته خونشون😁

خداروشکر پسر من از اول پستونک نگرفت

من از ۵ماهگی ندادم بهش

من ازاول ندادم ولی خاهرزادم میخودم درس بعدتولدش دیگه نداد

دوسال

من موقع خواب فقط میدم اگه اون نباشه اسیرم میکنن

من از ۱۸ماهگی ندادک

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐤❤️ مامان جوجه🐤❤️ ۱ سالگی
مامان داداشیا 👬💙 مامان داداشیا 👬💙 ۱۴ ماهگی
مامان بهارم مامان بهارم ۱۴ ماهگی