۲ پاسخ

اینجوری همش میمونه خراب میشه
چون بعد باز شدن یه ماه وقت داره

فک کنم هر ماه دوسه تا طعم داره
باید طبق ماه پیش بری ک سنگین نباشه براش اذیت شه

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان ایلیا جان مامان ایلیا جان ۹ ماهگی
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ سالگی