بچه من ازالان سفالیکه اشکال نداره؟؟؟

۱۴ پاسخ

پزشن جنین سفالیک باشه یعنی زایمان طبیعی

از هفته ۲۸ سفالیک میشن

چرا باید اشکال داشته باشه؟

ن چ اشکال داره مال من از همون اول سفالیک بود تا الان

نه دیگه حالت طبیعیشه

میچرخه

نه عزیزم واسه منم بود

نه چه اشکالی

برای منم دیروز سفالیک بود

نه نرمالش اینه سفالیک باشه

مال منم سفالیکه🥲

نه مال من از همون اول سفالیک بود

ن چ اشکالی داره خوشبحالت کاش منم بچرخه

برا منم سفالیکه چ مشکلی؟ ولی پسرم 38هفته چرخید سفالیک شد

سوال های مرتبط

مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی
مامان دوتاپسرام مامان دوتاپسرام ۷ ماهگی
مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ریحانه جونم مامان ریحانه جونم هفته سی‌وچهارم بارداری