پزشن جنین سفالیک باشه یعنی زایمان طبیعی
از هفته ۲۸ سفالیک میشن
چرا باید اشکال داشته باشه؟
ن چ اشکال داره مال من از همون اول سفالیک بود تا الان
نه دیگه حالت طبیعیشه
میچرخه
نه عزیزم واسه منم بود
نه چه اشکالی
برای منم دیروز سفالیک بود
نه نرمالش اینه سفالیک باشه
مال منم سفالیکه🥲
نه مال من از همون اول سفالیک بود
ن چ اشکالی داره خوشبحالت کاش منم بچرخه
برا منم سفالیکه چ مشکلی؟ ولی پسرم 38هفته چرخید سفالیک شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.