۶ پاسخ

منمممم دلم میخاد ولی عذاب وجدان میگیرم

بخور در حد چند بار هیچی نمیشه

من که همه خوراکی هارو می‌خوردم فقط غذا نمیخوردم

میتونی ولی اخراشی نخوری بهتره

اره بابابخور من چندباری خوردم حتی پفکم خوردم

من میخورم

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی
مامان دوقلوها😍 مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد