شلغم میتونیم بخوریم؟

۶ پاسخ

بله خیلی هم خوبه

اره.

اره من خیلی میخوردم

فقط مواظب باش شلغم بی مزه نخوریااا بچت بی مزه میشه🤪🤪😅🤣🤣

اره من پریشب خوردم

بلله خیلیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان sami مامان sami ۶ ماهگی
مامان شاهان جون مامان شاهان جون ۱۵ ماهگی
مامان النا🧚‍♀️ مامان النا🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان سادات خانوم🥹💕 مامان سادات خانوم🥹💕 ۹ ماهگی
مامان علی و آرین مامان علی و آرین ۶ ماهگی
مامان پسری و تو دلی مامان پسری و تو دلی هفته نهم بارداری
مامان رادین❤️🐣 مامان رادین❤️🐣 ۱۲ ماهگی
مامان مامان🐥 آریوآرین💙 مامان مامان🐥 آریوآرین💙 روزهای ابتدایی تولد