اینو چجوری درست میکنید؟؟خویه؟؟؟

تصویر
۳ پاسخ

تو غذاهاش ی قاشق بریز یا تو ماست

تو غذا هاش میشه بریزی همونطور هم ک روش نوشته با شیز یا ماست یا شیره حلواش کنی

از سایت خریدی؟

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۱۷ ماهگی
مامان محمدهادی مامان محمدهادی ۱۳ ماهگی
مامان شاهان💙👼🏻 مامان شاهان💙👼🏻 ۲ سالگی
مامان مهدیار 👶🏻 مامان مهدیار 👶🏻 ۱ سالگی
مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۱۲ ماهگی