با مایع یونی بیبی
با مایع مخصوص که از سیسمونی فروشی خریدم و فرچه شیشه شور
مایع استریل شیشه شیر و فرچه شیشه شور
من با مسواک تمیز میکنم مثل روز اولش میشه خیلی تمیز میشه 🤭 یکم رو مسواک ریکا میریزم توش شیشه میشورم
یه بوی خاصی میده
اول مایع
بعد میذارم محلول استریل
بزارش آب جوش
بعد که خشک میشه بو نمیده؟یعنی مایع مخصوص کودک نمیزنید؟
با اسکاج مخصوص گذاشتم میشورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.