۷ پاسخ

میشه از رحمت خدا ناامید نشو

من ۷ هفته هم تشکیل نشده بعد از یکی دو هفته رفتم تشکیل شده بود
نگران نباش به خدا توکل کن

زود رفتی ده هفته برو نگرانم نباش

ب حساب خودم هفت هفته و شیش روز سونو گفت شیش هفته و شیش روزه

چند هفته رفتی

به لقاحت بستگی داره گلم

انشا الله عزیزم به خدا توکل کن

سوال های مرتبط