۳ پاسخ

واااای توروخدا نگین من همش استرس همین شکم بعد از زایمان را دارم

منم اصلا نداشتم اره ی کمش موند هرچیم لاغرکردم صورت وبدنم لاغرشد ولی بازم ازش موند

بستگی به نوع پوست داره یسزیا شل میمونه ولی باید گن ببندی

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد