خانما بعد سزارین شکم به همین بزرگی میمونه یاکوچیک میشه؟

۶ پاسخ

مال من ده پونزده روزه تقریبا جمع شد البته گن هم بستم. اما خوب پوستش شله دیگه، دو سه ماه کشید که یکم پوستشم شکلش بهتر بشه.

مال من که الان کامل جم شده

مال من بعد عمل جمع شد

همون لحظه که زایمان میکنی و میای تو اتاق
شکمت مثل یک تیکه پوست شده چروک و وارفته
خیلی زشته خدایی😄

سوال منم هس و همش استرس اینو دارم بمونه شکمم😩

نه نصفش میره بقیشم تا شیش ماه کم کم جمع میشع

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهلا مامان مهلا ۴ ماهگی