۳ پاسخ

گندم فکر کنم الان سنگینه براش من جو دوسر میزارم یه ۲۰ دیقه میجوشه و میپزه بعدش بهش آب قلم اضافه میکنم دقیقا طعم حلیم میده

من گندم و گوشت گذاشتم پخت و با گوشت کوب برقی له کردم خورد دوست داشت

گندم پرک با کرغ گذاشتم پخت کمی نمک و‌کره هم اضافه کردم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی
مامان 🌼 امانتی امام رضا🌼 مامان 🌼 امانتی امام رضا🌼 ۱۵ ماهگی
مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی