مادرا برای رفلاکس نی نی هاتون چیکارا کردین؟

۱ پاسخ

بعد شیر خوردن کامل آروغش روبگیر زود نخوابونش یه ۵ دقیقه همینجوری نگه دار تا بالا نیاره .موقع خوابوندن هم زیر سرش بالش بلند بزار

سوال های مرتبط