۱۰ پاسخ

من دیشب واقعا داشتم چرت میزدم🤕😂

منم حاضریمو بزنم. برم 🥹

منم 🙃

من فقط از شب زنده داری نینی میترسم ک نخوابه و گریه کنه شبا دوست دارم خوب تا صبح بخوابه حوصله شیر دادن هم ندارم چون پسرم نیم ساعت فقط شیر میخورد میزاشتم جاش دوباره بیدار میشد

مال منکه دوساعت روپامه انگار ن انگار😂🫠

من که خدا روشکررر فعلا خوابه
باید ی انجمن بزاریم با بقیه خانوما ی‌ راه حل پیدا کنیم برای اینکه شب بخوابن دیگه😭

منم تازه شیردادم خابید

سلام عزیزم منم دخترم رو پامه شکمش کار نمیکنه بچم اذیته

من که تو دلمه نینی ولی خوابم نمیبره 😅

من شیرشو دادم و گیجه
رو پام گذاشتم تکون میدم خداکنه زودتر بخوابه.. خودمم خیلی خوابم میاد از ساعت 5 صبح بیدارم🥲

سوال های مرتبط