دکتر به من گفت ۲ ماه
سلام عزیزم از بعد چهل روز باشه به نفعته
من که هنوز نتونستم با وجود این بچه 🥲
من بعد 20روز داشتم
من ۳۰ روزگی داشتم خودم نمیخاستم شوهرم دیگه طاقت نداشت خیلی بد بود😭دوبار داشتم بشدت دردناک بعد اون لکه بینی دارم
فردا🤣
من روز ۲۶ داشتم
من ۱۲ روزگی داشتم
من ۲۶ روز ک شد داشتم 😅
انشالله از فردا😄
جون چقد عجله داری 😂😂 بزار بعد چهلروز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.