آره از سردی رحمه همیشه جوراب بپوش بادکش زیر شکم انجام بده یک روز در میان.
هر شب رحمت رو روغن مالی کن با روغن سیاه دانه و قسط و گل سرخ
اره مخصوصا نوک انگشت پا
من خودمم مدارم جوراب پامه ولی تا یکم پا نمیکنم انگار پام گذاشتم تو یخ
من شنیدم تاثیر داره
مخصوصا خونه هایی که سرامیک داره
میگن باید با پاپوش راه رفت 🤷
اره خیلی ربطی داره پاتو گرم نگه دار رحمتم گرم میشه همیشه جوراب بپوش تو خونه
فکر نمیکنم ربطی داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.