۷ پاسخ

پیش یه دکتر خوب برو
سرخود چیزی نخور که دیرتر خوب بشه

عزیزمم شاید تقصیر دارو هات بوده حداقل آزاد سازی می‌زدی

ال دی بخور

دمنوش برگ گردو براکیست عالیه

عزیزم انشاالله ماه آینده باردار میشی
اما هیچوقت ب علائم دل نبند من الان باردارم ولی هیچ علائم خاصی ندارم
درصورتی‌که ماه های گذشته دنبال حالت تهوع و سینه درد بودم اما اینجوری ک همه میگن نیست

چی خورده بودی

لکه بینی هم داشتین عزیزم؟

سوال های مرتبط

مامان کنجد🍼 مامان کنجد🍼 ۳ ماهگی