۱۳ پاسخ

ی شیاف اگه هست بزار الانم سر صبه برو ی درمونگاه چیزی

حتما ب دکترت بگو
اره من داشتم ی هفته کم و زیاد می‌شد
خیلی درد بدی بود بیشتر یخ بود

اره من بودم همش تو کمرم انگار یخ گذاشتن یخ می‌کرد و درد داشت سرویس شدم

چرا هرکی هر سوالی میپرسه همه میان میگن شیاف بزار 😐😐 میشه بگید دلیلش چیه ؟ یکی مثل من که نه بارداری قبلیم شیاف مصرف میکردم نه الان و اصلا نمی‌دونم شیاف پروژسترون چه شکلیه چرا بایا سرخود شیاف بزارم ؟ الان این بنده خدا دل و کمرش از دیشب درد میکنه فقط باید بره دکتر چرا سرخود شیاف بزاره ؟🤦🏻‍♀️

نگران نباش منم داشتم این درد ها رو
دکتر به من گفت هر دردی گرفتی فقط استراحت کن تا خوب بشی
فقط زمانی که کیسه اب پاره شد یا شکم درد خیلی شدید گرفتی که نتونستی راه بری یا خون و لکه دیدی نگران شو و مراجعه کن همه اینا طبیعی اگه بقیه علائم و نداری

عزیزم هییییچ دارویی سرخود مصرف نکن، نه شیاف نه امپول
بجاش یه سر برو زایشگاه ان‌اس‌تی و اینا بده، یا اینکه با دکترت تماس بگیر و بپرس باید چیکار کنی؟

منم اینجور بودم
تو تاپیکام هم فک کنم نوشتم
شیاف بزار و آمپول اگه داری برو بزن

عزیزم حتما سرما خورده پهلوهات یه شالی چیزی ببند دور کمرت بخواب پیش بخاری

خوب حتمابرو‌دکتر

شیاف بزار زود خوب میشی استراحت کن

عزیزدلم باید بری دکتر. اینجا هر کی یه نظری میده اینجور دردا طبیعی نیستن بجز اون استرسم برات خوب نیس برو دکتر خیالت راحت بشه. اگه میگیره ول میکنه انقباضه اگه دائم درد می‌کنه نه

برو‌دکتر خواهر انشاءالله چیزی نیست

شیاف بزار

سوال های مرتبط