سلام مامانا کسی از ای آزمایش غربالگری سر در میارع

تصویر
۴ پاسخ

راحت کنار اومدی با بارداری دومت من نمیتونم کنار بیام خیلی دلم میگیره میگم بچم کوچیکه باز باید این راههارو از اول سپری کنم نمیددنم چیکار کنم

سلام عزیزم باردار هستی شما؟

سلام بله همه چیزتون نرمال هست الحمدالله

همشون‌منفیه سالمه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۲ سالگی
مامان شاه پسر⁦❤️⁩ مامان شاه پسر⁦❤️⁩ ۲ سالگی