۶ پاسخ

نترس یه سونوعادیه

اره حتما قبلش چیزی شیرین بخور
و اینکه وقتی بچه حرکتاش خوبه سونو بیوفزیکال برای چیه🫤 کسایی که حرکت حس نمیکنن میفرستن بیوفزیکال

عاره عزیزم ولی مثانه خالی باشه
هیچی نیست نگران نباش منم شنبه رفتم
اینقدر دکتر سونو مسخرم کرد
گفت میخوای پاشع برات ظرف بشوره چیکازش داری داره زندگی میکنه😂

اصلا سنو ک میگی برای چیه؟

سلام عزیزم انشالله هیچی نیست نگران نباش

بخور عزیزم
خیره دیشالا

سوال های مرتبط

مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی