سلام خانما
شیرخشک نان ۲ این هست؟

تصویر
۵ پاسخ

نان ساده نیس،اپتی پرو که ویتامیناش کاملتر از نان معمولی

شش ماه و دوروز درسته

یعنی شش ماه و یک روز شد بایذ نان دو بدیم؟یا هفت ماه و یک روز؟

ارههه

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان قندونبات مامان مامان قندونبات ۸ ماهگی
مامان حسين مامان حسين ۱۱ ماهگی