ن دکترگفت واس بچه ها خوب نیست
مخصوص بچهها دوز ۲۵۰ هست، اگر ۵۰۰ هم پیدا کردی نصف کن، من معمولا هفتهای یکبار تا دو بار میدم
نه اصلا. مخصوصا کودکان هست ولی دکتر میگه اونم ندین
دکتر داروخونه ب من گفت میتونی نصفه بدی ی روز درمیون
نهههه
نه😱😱😱دوزش خیلی بالاس مسمومیت میده
نه نمیشه عزیزم
نه گلم
سرخود چیزینده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.