۸ پاسخ

برا من ن تب داشت ن حرکت کم شد فقط دو روز دستم سنگین بود

من فکر کنم ۲۸ هفته بودم
نه اصلا تب و ...‌ نداشت
یه کوچولو جای واکسن درد می کرد

من دیروز زدم
فقط دستم درد میکنه تب ندارم اصلا

من ۲۸ هفته زدم .خیلییی کم درد داشتم .حرکت بچه هم تغییر نکرد

من ۲۸هفته زدم فقط دستم درد گرفت که کمپرس سرد گذاشتم تا شب فرداش میخاستم کمپرس گرم بذارم دیدم دیگه درد ندارم نذاشتم

من دو هفته پیش زدم
تب نکردم
فقط دستم خیلی درد گرفت تا دو روز
حرکات بچمم تغییر نکرد

من نزدم کلانم نمیزنم چون اصلا ب خودم تجرویز کردم که بعد نزنم من واکس کروناهم نزدم

برای هرکس یه طوره من تب نکردم حرکاتم فرقی نکرد

سوال های مرتبط

مامان حسنا💓🧚‍♀️ مامان حسنا💓🧚‍♀️ ۳ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری