مامانای هم هفته من چه علایمی اارین ؟ من ۱۹ هفته و ۳ روزم

۶ پاسخ

من حالت تهوع دارم واژنم تیر میکشه بی حالم، سوزش معده هم دارم کلا دارم به قهقرا میرم🤕😂

دوستانی که میگن هیچ علائمی ندارن از اول نداشتن یا به تلزگی ویارشون تموم شده ؟

هیچ علائمی ندارم 🫤🫤

خستگی و بیحالی و گاهی اوقات کمردرد

من ۱۷ هفته و ۵ روز
هیچی😐🤦🏽‍♀️

من ۲۰ هفتم بالا میارم دستام خواب میره بیحال شدید
حالت تهوع رسوای عالمممم خیلی بده

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری