من حالت تهوع دارم واژنم تیر میکشه بی حالم، سوزش معده هم دارم کلا دارم به قهقرا میرم🤕😂
دوستانی که میگن هیچ علائمی ندارن از اول نداشتن یا به تلزگی ویارشون تموم شده ؟
هیچ علائمی ندارم 🫤🫤
خستگی و بیحالی و گاهی اوقات کمردرد
من ۱۷ هفته و ۵ روز
هیچی😐🤦🏽♀️
من ۲۰ هفتم بالا میارم دستام خواب میره بیحال شدید
حالت تهوع رسوای عالمممم خیلی بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.