خانومای ۱۹ و ۲۰ هفته چه علایمی دارید تو چه وضعیتی هستین؟انومالی رفتین ؟,

۶ پاسخ

منم فردا انومالی دارم. شکم اصلا ندارم فقط خودم دست زدنی حسش میکنم سفته

خوبم خداروشکر سونو آنومالی رفتم یه پسر تو راهی دارم حالت تهوع هام تموم شد خداروشکر
ولی یه چیزی از صبح نگرانم کرده دکتر سونو تیغه بینی بچه‌ رو زده۴/۵۶نرمال ولی دکتر دیگه میگه باید آمینوسنتز انجام بدی🥺

خداکنه منم هرچی زودتر سن بارداریم بره بالا دارم از تهوع بدن درد میمیرم 😭

آنومالی امروز رفتم ، تهوع هم از اول دوباره شروع شد خیلی بده🤦🏻🥲 جفتم خلفیه ولی هنوز تکونارو احساس نکردم

خوبم خداروشکر تکوناشو حس میکنم. انشالله فردا انومالی دارم خدا کنه مشکلی نباشه ☺️

انومالی ۱۸هفته هست.خداروشکر حال بدی هام رفته فقط یهو شکمم بزرگ شده

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته هفدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان آراد کوچلو🥰💙 مامان آراد کوچلو🥰💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان الی جون مامان الی جون هفته سی‌وهشتم بارداری