قشنگه چند گرفتی
امسال همینا مده
حضوری گرفتی .مبارکش باشه
خیلی قشنگه عزیزم مبارکه
من این گرفتم برا دخترم
از کجا خرید کردی
عه بلخره رفتی سی کا😀منم دیشب سیکا بودم
از سی کا خریدی؟ قشنگه مبارکه
من پارسال سه تیکه تیشرت وجلیقه و شلوار مام این رنگی خریدم
موندم امسال چی بخرم
سیب سبز هم رفتی؟
مبارکه منم یه پیج دیدم زده بود 1380
منم میخام از پوشاک شانلی بخرم
خیلی قشنگیه
مبارک باشه
خیلی نازه مبارکش باشه
مبارکه عزیزم خوشکله
خیلی خوشگله
خیلی قشنگه مبارک باشه عزیزم
مبارکش باشه❤️❤️❤️
چن خریدی و از کجا گلم
از شکلایت خریدی؟
خوشگله مبارک باشه
خیلی قشنگه مبارک باشه
قشنگه مبارکش باشه،من پارسال از این مدل خریدم برا پسرم،امسال میخام از این سه تیکه ها چارخونه هس پیراهنش از اونا بگیرم جایی ندیدی؟
گلم چند گرفتی از کجا
از کجا خریدی منم نیشابورم
خیلییییی ناناسه
خیلی قشنگه مبارکش باشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.