۲۷ پاسخ

قشنگه چند گرفتی

امسال همینا مده

حضوری گرفتی .مبارکش باشه

خیلی قشنگه عزیزم مبارکه

من این گرفتم برا دخترم

تصویر

از کجا خرید کردی

عه بلخره رفتی سی کا😀منم دیشب سیکا بودم

از سی کا خریدی؟ قشنگه مبارکه

من پارسال سه تیکه تیشرت و‌جلیقه و شلوار مام این رنگی خریدم
موندم امسال چی بخرم

سیب سبز هم رفتی؟

مبارکه منم یه پیج دیدم زده بود 1380

منم میخام از پوشاک شانلی بخرم

خیلی قشنگیه
مبارک باشه

خیلی نازه مبارکش باشه

مبارکه عزیزم خوشکله

خیلی خوشگله

خیلی قشنگه مبارک باشه عزیزم

مبارکش باشه❤️❤️❤️

چن خریدی و از کجا گلم

از شکلایت خریدی؟

خوشگله مبارک باشه

خیلی قشنگه مبارک باشه

قشنگه مبارکش باشه،من پارسال از این مدل خریدم برا پسرم،امسال میخام از این سه تیکه ها چارخونه هس پیراهنش از اونا بگیرم جایی ندیدی؟

گلم چند گرفتی از کجا

از کجا خریدی منم نیشابورم

خیلییییی ناناسه

خیلی قشنگه مبارکش باشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پسرام وحلما مامان پسرام وحلما ۲ سالگی
مامان آرادودلآرام🫀🌱 مامان آرادودلآرام🫀🌱 ۲ سالگی