۲ پاسخ

حتما بالش بذار زیر دستت
اولاش اینجوریه ولی زوده بذار بعد ی ماه
الان بدنت ضعیفه اذیت میشی

نه عزیزم کمرت ضعیفه الان اینکارو نکن .
اروم اروم خودت نرمشش بده .
موقع شیر دادن بالشت شیردهی استفاده کن که خم نشی

سوال های مرتبط