اره من بهش نمک میزنم میخورم😋 روزی سه تا میخورم
کم مشکلی نداره ولی زیادش خوب نیست
منم گوجه خام با نون اخرشبا همیشه میخوردم😁
هووووف ار اول تا الان ویار من بود گوجه خام🥲خوب و بدش نمیدونم
من خیلی دوست دارم این سری
بعدشم شما دیگه میخوای زایمان کنی چه اشکالی داره😂
بزن گوگل من شوهرم هفته نصف سبد خونه میاره گوجه
اره من که کل بارداریمو با همین گوجه سر کردم
منک خیلی خوردم تقریبا هرروز میخورم چرا بد باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.