۷ پاسخ

اره بهت میده منم استفاده میکنم

ولی دستگاه دقیق نیست اعتماد نکن من پریروز رفتم برای کنترل قندم آزمایش دادم ناشتا با دستگاه ۹۱ بود با آزمایش ۹۲ دو ساعت بعد صبحانه با دستگاه ۹۸‌ بود با آزمایش ۱۲۱

من ناشتا ۱۱۱ بودم دکتر انسولین داده یک ماهه میزنم🫠

حتما باید انسولین بزنی خیلی بالاست

شما تا تست سه‌گانه رو ندید بهتون انسولین نمیدن. تا اون موقع رعایت کنید که قندتون کنترل بشه.

اصلا انسولین خوب نیست دکترت دکتر هست که نداد من زیاد بود رعایت کردم شیرینی و برنج رو کامل حذف کردم الان ۹۷ شده فبلنا از ۲۰۰ میرفت یالا الان از ۱۰۰ پایین تر هست چیز شیرین نخور اصلا مصرف آب رو ببر بالا

من قندم ۱۰۷ بود اول بارداری بهم انسولین داده و از اول دارم استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان نیکان و نیاز 🩷 مامان نیکان و نیاز 🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری