من ازالان همینطورم،،، همش ب همسرم میگه ازالان بفکرباش من میخوام سزارین درخواستی باشم چون بشدت ازطبیعی میترسم،، واینکه ما فقط بیمه تامین احتماعی هستیم ،،، بیمه تکمیلی نداریم
نترس چیزی نیس مثله درد پریودی هس یکم شدتش بیشتره ولی قابل تحمله بچه هم خودش به دنیا میاد وقتی زور بزنی فقط حین بارداری تحرک داشته باش دو ماه اخر اینطوری زود بچت به دنیا میاد، من خودم دومی هم باردار بشم طبیعی میارم ولی ماما خصوصی میگیرم اینبار، ما تو زندگی الکی استرس داریم همه چیو باید سپرد به خدا یادت باشه خدا باهاته
اگه سزارین باشی خو خیلی باحاله فقط راه رفتن بعدش و تکون خوردن تا یه هفته سخته😅
از بارداریت لذت ببر. آخرا به زایمان فکر کن
من سزارین بیهوشی بودم راضی بودم.
اصلا استرس زایمان نداشته باش چه طبیعی چه سزارین
حتما پمپ درد بگیرـ
من که هی فک می کنم وسط زایمان غش می کنم😖
سزارین ک خیلی خوبه
دعا کن به خیر خوشی برسی به ماه آخر بعد استرس بگی😅ر
بزار عزیزم هفته ت بره بالا استرس بعد بگیر از الان برای ۷ ماه دیگه استرس داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.