یبوسته
یوبس شدهمیزنه دهانه مقعد رو زخم میکنه حتما پیگیر باش خوب نیس ممکنه تبدیل ب هموروئید بشه
آب فراوون بده
روغن محلی هم بده عالیه
برو داروخونه بهشون بگو. ۹ ماهشه پور پیدرولاکس بگیر. با آب قاطی کن بده. فقط مقدار دقیقش از داروخونه بپرس. زیاد بدی اسهال شدید میفته
تو غذاش کره بزن
بهش روغن زیتون خیلی بده
چون هنوز کوچیکه شاید به چیزی حساسیت داره حتما ببرش دکتر
عزیزم یبوست شدید گرفته. مقعدش زخم شده
۹ ماهشه؟؟
خب یه چکاب ببر یا حساسیت یا بخاطر زور زدنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.