۲ پاسخ

نگران نباش زیر چله تا حالا ندیدم بگیرن یه ماما تو بیمارستان که خواهرم زایمان کرده بود میگفت وقتی خودتون سرما می‌خورید شیرتون بدوشید بذارید تو ظرف سربسته داخل فریزر بعدا اگه بچتون سرماخورد میشه پادزهر همون بذارید تو تا به دمای محیط برسه بهش بدید عالیه

نه نگران نباش منم سرما خوردم به بچم شیر میدم همش بغلمه

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی