منم 2 روز شد تاخیرم بی بی چکم صبح منفی شد بار اول تاخیر دارم
اینکه الان زدم تاثیر داره رو منفی شدنش؟مثلا اول صبح میزدم بهتر میشد نه؟
منم 14 روز تاخیر دارم فقد لکع بینی
دیگع دیونع شدم از دست پریودیم
منم🥲
منم یه روز تا موئدم مونده زدم منفی شد🥲😓
تنبلی تخمدان داری یاهم پریودت نامنظم هست
منم ۷ رو تاخیر
منفی ترینو امروز دریافت کردم...
علائمت چیان؟
مشکلی نداری مثل تنبلی یا کیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.