مامانا بیایین از تجربع تون دربارع سزارین و طبیعی بگین

۱۰ پاسخ

سزارین بودم با بیهوشی ماساژ رحمی ک‌دادن مرگ و ب چشمم دیدم واقعاا درد داشت بعد رفتم تو بخش بعد چند ساعت ک هوشیاریم برگشت شیاف گذاشتن برام درد زیادی نداشتم اولین راه رفتن هم اوکی بود راحت راه رفتم ولی روز بعد دردام شروع شد
فقط شیاف مرتب بزارین ک‌دردشو بتونید تحمل کنید
واسه کار کردن شکم هم کمپوت گلابی و انجیر خشک هم خیس کنید آبش و بخورین راحت شکمتون کار می‌کنه

من طبیعی بودم بی داد و فریاد زایمان کردم اون آخرش تو دلم میگفتم نمی تونم منو کاش ببرن سزارین کنن ولی شد بعدا به بقیه گفتم گفتند اینم یه مرحله از طبیعیه😅
از شروع دردم تا زایمانم سه ساعت بیشتر طول نکشید و واقعا به محض زایمان سبک شدم و بعدش اذیت خاصی نداشتم
بخیه هامم درد نداشت ولی خیلی می‌ترسیدم که باز بشه که خدا رو شکر اینم فقط ترسی بود که گهواره‌ایی ها تو جونم انداخته بودن

سزارین بودم بیمارستان خصوصی همه چیز خوب بود ماساژ رحمی هم تو اتاق عمل هنوز بی حسی از بین نرفته انجام دادن هیچ دردی نداشتم فقط وقتی تکون میخوری و راه میری درد داری حالت عادی درد نداره اینبار دومین سزارینمه میخوام برم دولتی بخاطر هزینه زیادش امیدوارم خوب باشه🥲

من سزارین بودم تا بعد عمل چیز خاصی نداره ولی بعد اینکه حست بر میگرده تازه همه چی شروع میشه ولی با شیاف قابل تحمل هست تا راه رفتن خیلی سخت بود واقعا به نظرم سخت ترین قسمت سزارین همون را رفتنه به جز همون از همه چی راضی بودم

من رفتم بیمارستان تامیین اجتماعی اگه بیمه داشته باشی کاملا رایگانه ولی من بیمه نداشتم۲۵میلیون ازم گرفتن

البته من بچه م درشت بود نزذیک ۴میلو وزن داشت واسه همین اگه بچت ریزه زایمان طبیعی واقعا سخت نیست

من سزارین بودم خیلی راحت بود
حتما حتما هرکی سزارین میکنه پمپ دردم بگیره چون اینجوری اصلا درد متوجه نمیشه ادم

من طبیعی بودم و زایمان راحتی داشتم البته با گاز بی دردی ولی بخیه هام واقعاا اذیتم کرد

من طبیعی بودم خیلی خوب بود البته بدن با بدن فرق داره همه یکسان نیستن،من زایمان نسبتا راحتی داشتم کل پروسه زایمانم از شروع درد هفت ساعت طول کشید فقط هم دوتا بخیه ریز خوردم با اینکه زایمان اولم بود، خودم که خیلی راضی بودم

من هفته ام پایینه اما استرسشو دارم

سوال های مرتبط