۱۳ پاسخ

نه خودمونم هر روز غذای گوشتی نمی‌خوریم😐

نه نمیدم‌‌‌چون‌بچه به جز‌گوشت به چیزای دیگه ام‌احتیاج داره

پسر من یهو میبینی بعد یکماه یه تیکه گوشت یا مرغ میخوره:/
کلا بدغذاست حسرت به دل موندم به غذایی بخوره.. حتی برنج خالی بشینه بخوره خوشحال میشم ولی نمیخوره

خودمون هرچی بخوریم ب بچم میدم

نه عزیزم

تقریبا بله
سعی میکنم هرروز یا گوشت یا مرغ یا ماهی بخوره
البته ماهی هفته ای یکباره تقریبا
ولی باید پروتئین گوشت هم روزانه ب بدنش برسه

روزی یه تکه دوسانتی گوشت قرمز و یه تکه مرغ همیشه تو برنامش هست پسرمم تا الان همیشه تو برنامه روزانش‌گوشت و مرغ داشته ماشاالله بنیه ش‌ قویه واسه همین به دخترمم دایم میدم هم عادت کنه هم بدنش قوی باشه

نه...

نه همه چی میدم‌در طول هفته متنوع . گوشتی مرغی اش استانبولی و ….

ن زیا خوردن گوشت هم خوب نیست

نه همه چی میدم بیشتر ازاب قلم استفاده میکنم

نه عدسی . کوکو .آش رشته. اما اکثرا برنج و گوشت سعی میکنم لابه لاش تنوع بدم

نه بابا

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین ۲ سالگی
مامان آرمان🩵 مامان آرمان🩵 ۲ سالگی