۴ پاسخ

من شهرری رفتم دکترساسان روش حلقه پارسال۲۵۰۰گرفت

عزیزم ختنه نکردی پسرتو؟ من هنوز ختنه نکردم دنبال روش جدیدم

من شهر ری ۲۵۰۰ پارسال گرفت ازم

من‌تهرانم پارسال دوتومن‌شدفک.کنم

سوال های مرتبط