۸ پاسخ

بروسزارین به نظرم الکی دردنکش

من ۴۱ هفته سزارین کردم
اونم با فاصله ۱۷ ماه
نگران نباش

طبیعی نرو ،همون سزارین برو
من طبیعی بودم خیلی سختهه

چرا عمودی برش زده؟مگه چسبندگی داشتی؟
من ده سال از سزارین اولم گذشته بود سزاربنم کردن بدون هیچ زیرمیزی

اگ سزارین بودی اولش الان طبیعی نمیتونی زایمان کنی الان خودم خیلی دنبال طبیعیم ولی پیش هردکتری رفتم قبول نکردن گفتن چون سزارین بودی دیگ نمیتونی طبیعی زایمان کنی حتی ممکنه جون خودتو از دس بدی شاید تهران قبول کنن من حتی اهوازم قبول نکردن

اخه زمان زیادیم از سزارین قبلیت نگذشته ک بتونی طبیعی بیاری هروقت دردت بگیرخ بری بیمارستان سزارینت میکنن

قبلا سز بودی الانم سزارینی

الان به همه همینو میگن منم با التماس قلول کرد سز کنه با اینکه زیرمیزیشم میگیره

سوال های مرتبط